Załóż bezpłatne konto

Zwroty produktów w Mohito

 

Sklepy Mohito to jedna z rozpoznawalnych marek odzieżowych. W kolekcjach dla kobiet znaleźć można propozycje dla pań w każdym wieku. To propozycje świetnie wpisujące się w casual oraz kreacje wyjściowe i oficjalne. Dzięki temu w sklepach stacjonarnych Mohito oraz w internecie można zrobić bardzo atrakcyjne zakupy w dobrych cenach. Marka przykuwa uwagę świetnym designem, doskonałą jakością wykonania oraz modnymi propozycjami. Warto również pamiętać, że zakupy z mohito.com można bez problemu zwrócić, jeśli nie spełnią naszych oczekiwań. 

Zwroty produktów w Mohito

Jak zwrócić towar w Mohito?

Klient ma prawo zwrócić towary Mohito w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki. Nie ma obowiązku przy tym podawać przyczyny swojej decyzji, ale trzeba pamiętać o tym, że produkty muszą być oddane w stanie niezmienionym. Muszą mieć oryginalne metki oraz nie mogą być używane. By odstąpić od umowy kupna- sprzedaży zawartej na odległość Mohito, trzeba również spełnić kilka formalności.

Gdzie dokonać zwrotu Mohito?

Zwrotu produktów można dokonać w każdym sklepie stacjonarnym Mohito. Najczęściej znajdują się one w dużych centrach handlowych. Klient poza towarem powinien mieć przy sobie także dowód zakupu. Może nim być na przykład faktura, którą otrzymuje się w mailu potwierdzającym zamówienie.

Jak wysłać paczkę do Mohito?

Towary można również zwrócić do Mohito kurierem lub pocztą. Trzeba nadać odpowiednio przygotowaną paczkę. Poza towarami wewnątrz musi się także znaleźć formularz zwrotu Mohito. Druk można znaleźć w panelu klienta po zalogowaniu się na stronie internetowej. Poza tym trzeba również dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jakie znajduje się w sklepie online Mohito. Paczka ze zwrotem musi być w taki sposób zapakowana, aby nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Wysyłając przesyłkę kurierem, mamy dostęp do szeregu różnych opcji dodatkowych. Bez problemu można również znaleźć najtańszą ofertę. 

Jak zapakować paczkę do Mohito?

Najlepiej paczkę ze zwrotem Mohito zapakować w oryginalny karton firmy, w którym otrzymaliśmy zakupy. Wewnątrz poza towarami powinna znaleźć się również faktura. Dzięki temu cały proces przebiega zdecydowanie szybciej. Dowód zakupu można również wydrukować ze swojego panelu klienta na stronie internetowej Mohito. Jeśli oddajesz zakupy w sklepie stacjonarnym, możesz pokazać fakturę na urządzeniu mobilnym.

Na jaki adres wysłać zwrot do Mohito?

Paczkę ze zwrotem Mohito należy odesłać na adres:

LPP S.A. Esklep Mohito.com
ul. Jabłoniowa 46A,
80-175 Gdańsk

Musi być ona opłacona z góry.

Jak Mohito zwraca pieniądze?

Przy zwrocie pieniędzy od Mohito zostanie zastosowana ta sama metoda, jaką klient zapłacił za zakupy. Najczęściej jest to przelew na konto lub na kartę.

Jak wymienić produkty w Mohito?

Klient, który chce wymienić towary w Mohito na inny rozmiar, fason czy kolor, bez problemu może to zrobić w każdym sklepie stacjonarnym marki. W przypadku zakupów online należy oddać produkt i zakupić nowy.

Jak reklamować towary w Mohito?

W przypadku wykrycia wady w towarach można je reklamować w Mohito w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Klient wszystkie formalności może załatwić wybranym sklepie stacjonarnym. Musi mieć przy sobie także dowód zakupu. To na przykład lista zamówionych towarów lub faktura online. Reklamacja w sklepie internetowym Mohito wymaga wypełnienia formularza dostępnego w panelu klienta. Następnie należy zapakować towary i wysłać paczką opłaconą z góry na adres: 

LPP S.A. Esklep Mohito.com
ul. Jabłoniowa 46A,
80-175 Gdańsk

Kiedy Mohito rozpatruje reklamację?

Reklamacje są rozpatrywane przez Mohito w ciągu 14 dni. Sklep informuje klientów o swojej decyzji drogą elektroniczną. Natomiast pieniądze za produkty są przelewane na wskazane konto bankowe lub kartę, o ile roszczenia są uznane za zasadne.

 

Wyślij zwrot do Mohito (35x25x10cm 1kg) za 17,47zł

WYŚLIJ ZWROT

 

Wyślij zwrot do Mohito (40x30x20cm 5kg) za 19,31zł

WYŚLIJ ZWROT