Wysyłaj taniej po darmowej rejestracji!

Załóż bezpłatne konto

Zwrot produktów do sklepu Limango

 

Popularne Limango to klub zakupowy. Jest on częścią niemieckiej Grupy Otto. Tu obowiązują zupełnie inne zasady niż w tradycyjnych sklepach internetowych. W asortymencie Limango znaleźć można ubrania dodatki oraz artykuły wyposażenia wnętrz znanych marek. A to wszystko w atrakcyjnej cenie, co niewątpliwie przyciąga klientów i zostawia konkurencję daleko w tyle. Przede wszystkim klub zakupowy działa na zupełnie innych zasadach. W Limango zakupy trzeba robić szybko, ponieważ promocje szybko się kończą, a dostępny towar zostaje wyprzedany. Bez problemu można również zwrócić produkty, jeśli nie spełnią naszych oczekiwań.

Zwrot produktów do sklepu Limango

Jak zwrócić towary w Limango?

Korzystanie z zakupów w Limango jest możliwe tylko dla zarejestrowanych członków klubu. Dzięki temu procedura zwrotów i reklamacji też jest uproszczona. Trzeba jedynie pamiętać o tym, że towary nie mogą być używane i muszą być oddane w stanie niezmienionym. Klient ma 30 dni od momentu otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy z Limango.

Na jaki adres wysłać zwroty Limango?

W Limango zwroty trzeba zrobić w ciągu miesiąca od daty otrzymania przesyłki. Nie trzeba przy tym podawać przyczyny decyzji.

Paczkę ze zwrotem Limango należy wysłać na adres: 

Limango Polska Sp. z o.o.
c/o Rhenus Logistics S.A.
Łozienica
ul. Prosta 16,
72-100 Goleniów

Przesyłkę można wysłać pocztą lub kurierem. Ta druga opcja daje możliwość skorzystania z dodatkowych możliwości. Można również dopasować rozwiązanie do swoich potrzeb, a także szybko znaleźć tanią ofertę. 

Jakich rzeczy w Limango nie można zwrócić?

Przy zwrotach Limango zastrzega, że od umowy sprzedaży nie mogą odstąpić klienci, którzy dokonali zakupu produktów w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po otwarciu straciły one właściwości higieniczne. Nie można również oddawać rzeczy zapieczętowanych, połączonych z innymi towarami, materiałów wizualnych, dźwiękowych, a także oprogramowania komputerowego po otwarciu opakowania.

Na czym polega w wydłużenie okresu zwrotów Limango?

Niektóre akcje promocyjne klubu polegają na wydłużeniu okresu zwrotu towarów Limango. To ciekawa opcja dla klientów, którzy potrzebują więcej czasu. Za każdym razem, by oddać towary Limango należy zalogować się na swoje konto w klubie na stronie www.limango.pl i online zgłosić zwrot. Tam można załatwić wszystkie formalności. Samo odstąpienie od umowy zostanie szybciej rozpatrzone, a klient otrzyma pieniądze w jak najkrótszym możliwym czasie.

Procedura zwrotu Limango

Aby szybko zwrócić towar do Limango, należy:

1. wypełnić dokument zwrotu online;

2. zalogować się na konto na www.limango.pl;

3. w zakładce Moje Konto/Moje zamówienia znaleźć konkretne zamówienie i kliknąć: „Szczegóły”;

4. znaleźć opcję „Chcę dokonać zwrotu”;

5. zaznaczyć produkty lub produkt podlegające zwrotowi i określić jego powód;

6. poczekać, aż system wygeneruje formularz zwrotu Limango oraz etykietę do wydrukowania;

7. Nakleić etykietę na paczkę i wysłać kurierem lub pocztą.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem Limango?

Każda przesyłka ze zwrotem Limango musi być zapakowana w taki sposób, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Klienci najchętniej wysyłają paczki sprawdzonym kurierem. W przesyłce poza zwracanymi Limango artykułami musi się znaleźć wydrukowany formularz. Ci klienci, którzy nie mają takiej możliwości, powinni dołączyć do zwrotu kartkę z danymi takimi jak numer klienta, numer zamówienia, nazwa i numer odesłanego produktu.

Kiedy Limango zwraca pieniądze?

Limango zwrotu pieniędzy dokonuje natychmiast po otrzymaniu paczki oraz po jej kontroli. Do tego czasu warto przechowywać dowód nadania. Pieniądze są wpłacane na wskazane konto klienta. Jeśli w efekcie kontroli okaże się, że produkt był wykorzystywany, jest zwrócony w części lub w gorszym stanie, kwota ze zwrotu może być pomniejszona.

Jak złożyć reklamację Limango?

Uszkodzony czy wadliwy lub niezgodny z zamówieniem towar można reklamować w Limango. Najprościej całą procedurę zrealizować online w zakładce „Moje konto - Zwroty i Reklamacje” na swoim koncie klienta Limango. Wystarczy wejść w opcję „Zgłoś reklamację” i postępować analogicznie jak w przypadku zwrotu. W przypadku problemów i pytań warto skontaktować się z Limango poprzez mail [email protected]

Co należy dołączyć do reklamacji Limango?

Warto przy dokonywaniu reklamacji Limango dołączyć do zgłoszenia również zdjęcia, które pokazują wadę produktu oraz jej opis. W formularzu trzeba podać takie dane jak imię i nazwisko klienta, numer zamówienia, adres e-mail.

Limango na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni od otrzymania zgłoszenia. O decyzji informuje klienta drogą elektroniczną. W przypadku zasadności reklamacji pieniądze zostaną oddane w analogiczny sposób. 

 

Ceny przesyłek kurierskich zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Dlatego aktualną cenę zwrotu do Limango sprawdź, klikając poniżej "Wyślij zwrot".

 

Wyślij zwrot do Limango (35x25x10cm 1kg)

WYŚLIJ ZWROT

 

Wyślij zwrot do Limango (40x30x20cm 5kg)

WYŚLIJ ZWROT