Wysyłaj taniej po darmowej rejestracji!

Załóż bezpłatne konto

Zwroty paczek do Bonprix

 

Jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych od lat jest Bonprix. Specjalizuje się w wysyłkowym modelu sprzedaży. Popularne są katalogi marki, a także sklep internetowy Bonprix. W kolekcjach znaleźć można ubrania dla dzieci, kobiet i mężczyzn, akcesoria do mieszkania czy ogrodu. Często są to rzeczy sezonowe. Poza tym odzież to szereg modnych fasonów w różnych kolorach i bardzo szerokiej rozmiarówce. W ofercie Bonprix można znaleźć rzeczy na co dzień, które świetnie wpisują w trendy casualowe, jak i kolekcje wyjściowe. Niezmiennie marka jest liderem w sprzedaży wysyłkowej i dostosowuje się do zmiennych trendów konsumenckich. Co istotne, by zrobić zakupy nie trzeba wychodzić z domu, co jest bardzo wygodne. Poza tym bez problemu można również zwrócić towary Bonprix, jeśli nie spełnią oczekiwań.

Zwroty paczek do Bonprix

Jak zwrócić towary do Bonprix?

Ze względu na model sprzedaży klienci Bonprix nigdy nie mieli problemów ze zwrotem produktów. Paczkę należy przesłać kurierem i nie trzeba podawać powodów swojej decyzji.

Jaki jest termin zwrotu w Bonprix?

Klient może dokonać zwrotu w Bonprix w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Do rzeczy musi być dołączony formularz zwrotu. Jest on dostępny na stronie internetowej sklepu (PDF). Znaleźć go można również w przesyłce z zakupami. Paczkę ze zwrotem Bonprix należy w taki sposób zapakować, aby towary nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu.

Na jaki adres wysłać zwrot do Bonprix?

Przesyłkę Bonprix należy wysłać kurierem na adres:

Bonprix sp. z o.o. Magazyn Zwrotów 
Lodowa 97, 93-232 Łódź

W formularzu zwrotu Bonprix trzeba koniecznie podać dane adresowe, a także informacje o tym, w jaki sposób mają być zwrócone środki. Klient musi również wskazać, które artykuły zwraca oraz podać ich kody i oznaczenia. Te dane najlepiej wziąć z rachunku za zakupy.

Jak wysłać paczkę ze zwrotem Bonprix?

Po odpowiednim zapakowaniu paczki ze zwrotem Bonprix trzeba ją wysłać kurierem. Można wybrać opcje dodatkowe, a także skorzystać z wybranej atrakcyjnej oferty, jaką można znaleźć na stronie brokera. Dzięki temu bez problemu nadaje się paczkę ze zwrotem Bonprix wybranym kurierem. 

Trzeba pamiętać o tym, że to nadawca jest odpowiedzialny za poprawne przygotowanie przesyłki do Bonprix. Przesyłka zostanie dostarczona do magazynu w ciągu 48 godzin.

Ile czasu na zwrot Bonprix?

Produkty zwracane nie mogą być uszkodzone i nie mogą nosić śladów używania, które wykraczają poza przymierzanie czy sprawdzenie ubrań lub przedmiotów. Klient ma na odstąpienie od umowy z Bonprix 14 dni od momentu dostarczenia zakupów. Sklep przelewa pieniądze na wskazane konto bankowe. Klient może również wybrać opcję bonu, który da się wykorzystać przy kolejnych zakupach. Informację o formie przekazania środków od Bonprix klient zamieszcza w formularzu zwrotu. Na oddanie pieniędzy sklep ma 12 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jak reklamować produkty w Bonprix?

W przypadku, gdy zakupiony towar okaże się uszkodzony lub też ma ukrytą wadę, klient może go reklamować w Bonprix. Może zażądać wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy. Cały proces przebiega analogicznie jak w przypadku zwrotu. Klient musi pamiętać jedynie o tym, by do towarów dołączyć oświadczenie reklamacyjne.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości można się skontaktować z Bonprix telefonicznie 42 649 49 49 lub przez e-mail [email protected].

 

Ceny przesyłek kurierskich zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Dlatego aktualną cenę zwrotu do Bonprix sprawdź, klikając poniżej "Wyślij zwrot".

 

Wyślij zwrot do Bonprix (35x25x10cm 1kg)

WYŚLIJ ZWROT

 

Wyślij zwrot do Bonprix (40x30x20cm 5kg)

WYŚLIJ ZWROT