Wysyłaj taniej po darmowej rejestracji!

Załóż bezpłatne konto

Zwrot towaru do sieci H&M

 

Popularna sieciówka H&M w swojej ofercie ma przede wszystkim odzież dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży. Rewelacyjnie wpisuje się w trendy i jest jedną z tych marek, które są prekursorami casualu w najlepszym wydaniu. Poza kolekcjami ubrań w sklepach H&M, które zazwyczaj zlokalizowane są w centrach handlowych, znaleźć można również buty, dodatki czy też akcesoria wyposażenia wnętrz. Świetnie się prezentują, są modne, a także wyróżniają się atrakcyjnymi cenami. Bez problemu można również zwrócić towary H&M, jeśli z jakichkolwiek powodów nie spełniają one naszych oczekiwań.

Zwrot towaru do sieci H&M

Jak dokonać zwrotu w H&M?

Każdy konsument może zrezygnować z zamówienia H&M lub też je anulować w terminie 30 dni od odbioru przesyłki. W przypadku gdy dokonano już opłaty, cała kwota zostanie zwrócona. H&M odda również kupującemu koszty standardowej dostawy, o ile w przesyłce będą wszystkie towary z zamówienia. Sklep zaznacza przy tym, że nie będzie zwracać kwoty przesyłki zwrotnej (w wysokości 3,90 zł) oraz kosztu zwrotu zamówienia do sklepu stacjonarnego.

Poza tym członkowie klubu H&M mogą korzystać z opcji bezpłatnego zwrotu towaru. Klient nie ponosi również kosztów, gdy oddaje produkty w sklepie stacjonarnym.

Formularz zwrotu H&M

Jeśli klient chce zwrócić towar H&M, musi o tym fakcie poinformować pisemnie. W tym celu można wykorzystać na przykład odpowiedni formularz, który jest dołączony do każdego zamówienia. Druk można również pobrać ze strony internetowej H&M (link). Poza tym całą procedurę można załatwić telefonicznie, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta H&M pod numerem 800 999 888 lub na czacie.

Jak zwrócić towar w sklepie stacjonarnym H&M?

Klienci mogą również dokonać zwrotu produktów, które zostały zakupione w sklepie internetowym H&M, w każdym oddziale stacjonarnym. Mają na to 30 dni od daty dostarczenia przesyłki. Oczywiście dodatki, akcesoria czy ubrania mają być w dobrym stanie oraz muszą posiadać wszystkie metki i etykiety. Rzeczy nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, uprane, zmodyfikowane ani noszone. Zwroty H&M HOME można oddać tylko w stacjonarnych sklepach, które mają ten dział. Poza tym marka zastrzega, że nie można zwracać kolekcji specjalnych, mebli, kosmetyków czy oświetlenia.

Jak wysłać zwrot kurierem?

Zwroty H&M są realizowane za pośrednictwem kuriera DHL. W formularzu wpisuje się kod, który w pewien sposób uzasadnia naszą decyzję. Dokument należy zapakować z rzeczami do opakowania, w którym dostarczono zamówienie. Formularz zamówienia odbioru przesyłki zwrotnej wypełnia się na stronie internetowej DHL poprzez profil klienta. Warto sprawdzić przy tym poprawność wszystkich wprowadzonych danych.

Klienci, którzy chcą dokonać zwrotu H&M paczkomatem InPost, powinni postępować w ten sam sposób. Nadanie paczki następuje poprzez wprowadzenia dziewięciocyfrowego kodu zwrotu lub zeskanowanie kodu kreskowego z etykiety. Warto natomiast zachować numer zamówienia, ponieważ jest on niezbędny przy kontakcie z Działem Obsługi Klienta H&M.

Na jaki adres wysłać zwroty H&M?

Przesyłkę ze zwrotem H&M można wysłać również pocztą lub kurierem na adres:

H&M Hennes & Mauritz Logistic SP z.o.o. / ARVATO 
Logistics Park Sosnowiec - Pieńki
ul. Przemysłowa 12,
95-010 Sosnowiec / Stryków
Poland

Zamówienie kuriera poprzez intuicyjny formularz jest szybkie i intuicyjne. Wysyłając paczkę kurierem, można również skorzystać z różnych opcji dodatkowych.

Kiedy H&M zwraca pieniądze?

Zwrot środków od H&M będzie realizowany w ten sam sposób, w jaki był użyty przy płatności online za zakupy. Jeśli klient wybrał płatność gotówką przy odbiorze, przelew zostanie wykonany na konto, które jest podane w panelu klienta H&M

 

Ceny przesyłek kurierskich zmieniają się z miesiąca na miesiąc.
Dlatego aktualną cenę zwrotu do H&M sprawdź, klikając poniżej "Wyślij zwrot".

 

Wyślij zwrot do H&M (35x25x10cm 1kg)

WYŚLIJ ZWROT

 

Wyślij zwrot do H&M (40x30x20cm 5kg)

WYŚLIJ ZWROT