Załóż bezpłatne konto

Zwroty towarów w RTV EURO AGD

 

RTV EURO AGD to jeden z najpopularniejszych w Polsce ze sklepów ze sprzętem elektronicznym, artykułami gospodarstwa domowego oraz multimediami. Rozpoznawalna sieciówka stale rozszerza ofertę, odpowiadając na potrzeby klientów. Mogą oni robić zakupy w sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej RTV EURO AGD, a doradcy bez problemu pomogą wybrać najlepszy sprzęt. Marka kusi również atrakcyjnymi promocjami oraz usługami dostosowanymi do wymagań klientów. Poza tym bez problemu można również dokonać zwrotu w RTV EURO AGD zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Jak zrezygnować z zakupów dokonanych online RTV EURO AGD?

Zwrotu w RTV EURO AGD można dokonać w przypadku zakupów online. To inaczej odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży. Klient ma 14 dni na oddanie produktu i nie musi podawać przyczyny swojej decyzji. Nie ponosi również kosztów, o ile zakup nie był związany z prowadzoną działalnością gospodarczą. Konsument musi złożyć oświadczenie RTV EURO AGD, w którym informuje sprzedawcę o rezygnacji z zakupu.

Jak złożyć oświadczenie do zwrotu RTV EURO AGD?

By poinformować RTV EURO AGD o zwrocie towarów, wystarczy złożyć oświadczenie w formie elektronicznej. Można wypełnić formularz online, który jest dostępny na https://www.euro.com.pl/cms/pomoc-zwrot.bhtml. Inną opcją jest wydrukowanie dokumentu ze strony internetowej RTV EURO AGD https://www.euro.com.pl/si_upload/regulamin/Regulamin-EURO_20170919_Zalacznik-B.pdf. Taki formularz po wypełnieniu dołącza się do zwracanego towaru do RTV EURO AGD. Należy zwrócić uwagę na poprawne zapakowanie paczki, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu.

Jak nadać paczkę ze zwrotem RTV EURO AGD?

Paczka ze zwrotem RTV EURO AGD powinna być przygotowana z najwyższą starannością. Najlepszą opcją jest wysłanie przesyłki kurierem. To najtańsza i najbezpieczniejsza opcja. Paczkę ze zwrotem RTV EURO AGD kurier dostarczy do odbiorcy, dokładając starań, by całość dotarła w stanie nienaruszonym. Korzystając z funkcjonalnego formularza ,można szybko zamówić przewoźnika i znaleźć najatrakcyjniejszą ofertę.

Na jaki adres wysłać zwrot RTV EURO AGD?

Paczkę ze zwrotem RTV EURO AGD należy wysłać na adres:

Euro-net Sp. z o.o.
Sklep internetowy RTV EURO AGD

„ODSTĄPIENIE OD UMOWY”

ul. Parzniewska 18;
05-800 Pruszków

Magazyn 1/ Rampa T6
(czynna w godzinach 6:00 – 14:30)

Jak złożyć reklamację RTV EURO AGD?

Jeśli został zakupiony produkt uszkodzony lub wadliwy, klient ma prawo złożyć reklamację RTV EURO AGD. Należy opisać, czego dotyczy problem. W zależności od wielkości towaru sklep stosuje różne procedury. Duży sprzęt taki jak na przykład pralka, lodówka, kuchnia, piekarnik, zmywarka, telewizor powyżej 32”, a także urządzenia zamontowane na stałe mogą być problematyczne w wysyłce. RTV EURO AGD sam wysyła do klienta kuriera. Małe produkty trzeba dostarczyć do punktu stacjonarnego RTV EURO AGD. Można również wysłać paczkę z reklamacją do sklepu internetowego. Koniecznie trzeba wypełnić i dołączyć formularz reklamacyjny. Można go wydrukować Formularz Zgłoszeń lub też skorzystać z wersji elektronicznej https://www.euro.com.pl/cms/pomoc-formularz-reklamacji.bhtml?sp=e82.

Na jaki adres wysłać reklamację RTV EURO AGD?

Paczkę z reklamowanym towarem RTV EURO AGD należy wysłać na adres:

Euro-net Sp. z o.o.
Sklep Internetowy RTV EURO AGD

„Reklamacja Towaru”

ul. Parzniewska 18,
05-800 Pruszków

Magazyn 1/ Rampa T6

Kiedy RTV EURO AGD zwraca pieniądze?

Sklep RTV EURO AGD w ciągu 14 dni musi ustosunkować się do reklamacji lub zwrotu. W tym czasie musi również oddać środki. W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie 855 855 855 lub mailowo sklep.internetowy@euro.com.pl

Wyceń paczkę do RTV EURO AGD

Wyśylij tanio paczkę kurierem: 35x25x10cm 1kg

WYCEŃ PRZESYŁKĘ

 

Wyśylij tanio paczkę kurierem: 40x30x20cm 5kg

WYCEŃ PRZESYŁKĘ