Załóż bezpłatne konto

Zwroty towarów w Media Expert

 

Sklepy Media Expert to popularna sieć ze sprzętem RTV oraz AGD. W ofercie znaleźć można również szereg akcesoriów do domu czy do firmy. Atrakcyjne ceny i bardzo różnorodny asortyment sprawiają, że zarówno sklepy stacjonarne Media Expert, jak i internetowy są chętnie przez klientów odwiedzane. Bez problemu można również dokonać zwrotu towaru, jeśli nie spełnia on naszych oczekiwań.

Zwroty towarów w Media Expert

Jak zrobić zwrot Media Expert?

Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w Media Expert w terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Nie ponosi kosztów poza tymi określonymi w Ustawie z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) – czyli przede wszystkim bezpośrednich kosztów zwrotu. Warto pamiętać o tym, że konsument nie musi podawać przyczyny swojej decyzji.

Kto nie może odstąpić od umowy z Media Expert?

Zwrotów w Media Expert nie może dokonać klient, który zakupił produkty na fakturę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Z odstąpienia od umowy nie skorzystają więc także spółki i instytucje oraz szereg innych firm. 

Jakie dokumenty przygotować do zwrotu w Media Expert?

Odstąpienie od umowy z Media Expert musi mieć formę pisemną. Trzeba przygotować formularz zwrotu, który należy dostarczyć do sklepu. Na stronie internetowej można znaleźć oświadczenie w wersji do wydrukowania (PDF). Wypełniony i podpisany formularz musi się znaleźć także w przesyłce ze zwrotem Media Expert. Można go również wysłać mailem na adres: ezwrot@me.pl lub skorzystać z opcji formularza online na stronie www.mediaexpert.pl/withdraw.

Na jaki adres wysłać zwrot Media Expert?

Paczka ze zwrotem Media Expert musi być zapakowana z należytą starannością, by zawartość nie została uszkodzona w czasie transportu. Najlepiej wysłać ją kurierem, ponieważ to pewna i tania opcja. Małe przesyłki o wadze do 5 kilogramów i wymiarach 20x10x10 można wysłać już od 9,61 netto w InPost, a w DPD 15,32 zł netto. Duże będą nieco droższe. Poza tym można również wybrać różnego rodzaju opcje dodatkowe.

Paczkę ze zwrotem Media Expert należy wysłać na adres: 

 TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź
ul. Zakładowa 92, (brama „T1”),
92-402 Łódź

Reklamacje Media Expert

Towary Media Expert można reklamować w przypadku ich wad czy usterek. Marka proponuje klientom trzy sposoby zgłoszenia i załatwienia procedury:

1. Klient może odesłać produkt z opisem usterki bezpośrednio do producenta z pominięciem usług pośredników;

2. Może dostarczyć towar do dowolnego sklepu stacjonarnego Media Expert. Następnie zostaje on przesłany do serwisu

3. Może wysyłać produkt do magazynu sklepu internetowego. Następnie jest on wysyłany do serwisu.

Od wybranej opcji zależy czas realizacji reklamacji w Media Expert.

W jakim czasie Media Expert rozpatruje zwroty?

Zarówno wówczas gdy oddaliśmy towar w sklepie stacjonarnym, jak i wtedy gdy wysłaliśmy przesyłkę do Media Expert, musimy czekać na informację zwrotną od sprzedawcy. Pieniądze zostaną przekazane na konto w najkrótszym możliwym czasie, a status reklamacji Media Expert można śledzić w dedykowanym module na stronie internetowej sklepu (www.mediaexpert.pl/s,status-reklamacji).

 

Wyślij zwrot do Media Expert (35x25x10cm 1kg) za 17,47zł

WYŚLIJ ZWROT

 

Wyślij zwrot do Media Expert (40x30x20cm 5kg) za 19,31zł

WYŚLIJ ZWROT