Wysyłaj taniej po darmowej rejestracji!

Załóż bezpłatne konto

Zwroty towarów w JYSK

 

JYSK to międzynarodowa sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz, w której kupić można meble, pościele czy dekoracje. Firma została założona w Danii w 1979 roku przez Larsa Larsena, który zaczął od lokalnego sklepu. Obecnie JYSK posiada ponad 3000 punktów w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. W tych stacjonarnych i w sklepie internetowym JYSK klienci mogą znaleźć szeroki wybór mebli do sypialni, salonu, jadalni i biura. Dużym powodzeniem cieszą się łóżka, sofy, fotele, stoliki kawowe, stoły i krzesła. W sklepach można także znaleźć pościel, ręczniki, firany, zasłony i inne akcesoria dekoracyjne, jak również artykuły do ogrodu i dodatki łazienkowe. Firma znana jest z atrakcyjnych cen oraz wysokiej jakości produktów. Marka JYSK stawia na proste i funkcjonalne wzornictwo często nawiązujące do stylu skandynawskiego, który cieszy się od lat bardzo dużym powodzeniem i wpływa na nowoczesny design. Firma oferuje szybką dostawę i przyjazną obsługę klienta. Bez problemu można także zwrócić produkty w JYSK.

Jak odstąpić od umowy z JYSK?

Klient, który chce odstąpić od umowy z JYSK, powinien w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru złożyć stosowne oświadczenie bez podawania przyczyny. W tym celu można wykorzystać dostępny na stronie internetowej sklepu formularz lub też przygotować własne pismo, w którym muszą znaleźć się takie informacje jak numer zamówienia oraz dane osobowe. Oświadczenie można przesłać pocztą na adres JYSK:

Centrum Obsługi Klienta JYSK Sp. z o. o.
ul. Duńska 22,
97-500 Radomsko

lub za pomocą poczty elektronicznej [email protected]

Można również złożyć pismo osobiście w dowolnym sklepie stacjonarnym JYSK. Lista punktów wraz z adresami jest dostępna na stronie: jysk.pl/znajdz-sklep.

Kiedy JYSK zwraca pieniądze?

Sklep JYSK zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez klienta płatności. Poza ceną produktu będą to też koszty dostarczenia towaru do konsumenta lub przedsiębiorcy indywidualnego. Warto pamiętać, że JYSK może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania produktu lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania przesyłki w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Dodatkowo koszt zwrotu towaru JYSK ponosi klient.

Na czym polega zwrot bez ograniczeń czasowych JYSK?

Wprowadzana przez sklep JYSK opcja „Zwrot bez ograniczeń czasowych” pozwala na oddanie towaru w dowolnym czasie bez względu na to, kiedy został on zakupiony. Oznacza to, że produkty mogą być zwrócone nawet po kilku latach. W przypadku tej oferty JYSK zwraca koszty transakcji w postaci bonu na kolejne zakupy. Tym samym klient nie otrzyma pieniędzy na konto bankowe. Warto jednak zaznaczyć, że ta opcja nie dotyczy wszystkich produktów. Z promocji wykluczone są rzeczy do higieny osobistej, pościel, koce i poduszki. Nie podlegają zwrotowi bez ograniczeń czasowych ze względu na aspekty higieniczne.

Jak zwrócić produkty JYSK?

Warto zapoznać się z regulaminami dostępnymi na stronie internetowej JYSK, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Trzeba również przygotować produkty do zwrotu, upewniając się, że są one w stanie nienaruszonym. Zwroty w JYSK należy dokonywać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli karton jest uszkodzony, trzeba znaleźć inny o odpowiedniej wielkości i wytrzymałości.

Zwracane produkty można dostarczyć do sklepu stacjonarnego JYSK. Inną opcją jest wysyłka paczki pocztą lub kurierem. To duża jest wygoda i bez problemu na stronie brokera można znaleźć atrakcyjną ofertę przewoźnika i sfinalizować całą transakcję. Paczkę ze zwracanym towarem należy JYSK wysłać niezwłocznie i nie później niż 14 dni od daty, kiedy klient odstąpił od umowy. Przesyłkę trzeba wysłać na adres:

JYSK Sp. z o. o.
Mieszka I 81,
71-011 Szczecin

Po otrzymaniu zwróconego towaru JYSK dokonuje weryfikacji stanu produktu i zwraca koszt zakupu zgodnie z wybraną przez klienta opcją.

Ułatwienia wprowadzone przez JYSK

Od 1 marca 2013 roku sklep wprowadził znaczne ułatwienia w zakresie polityki zwrotów JYSK. Warto zwrócić uwagę, że sama procedura obejmuje wszystkie 1200 sklepów JYSK Nordic w 20 krajach. Klient, aby otrzymać gotówkę, będzie musiał posiadać dowód zakupu, a w przypadku jego braku otrzyma zwrot na kartę podarunkową lub zostanie mu zaproponowana wymiana na inny towar w JYSK. Dodatkowo oddane zostaną koszty transportu poniesione przy zamówieniu w sklepie czy przez internet.

Zobacz, jak wysłać paczkę ze zwrotem JYSK!